документ основний вид ділового мовлення

документ основний вид ділового мовлення


Документ – основний вид ОДС. Основне функціональне призначення офіційно-ділового стилю – регулювати ділові стосунки мовців у державно-правовій і суспільно-виробничій сферах, обслуговувати громадські потреби людей у типових ситуаціях. Найголовніші ознаки – документальність (кожен офіційний папір повинен мати характер документа), стабільність, високий ступінь стандартизації, лаконізм, точність, сувора регламентація тексту, майже цілковита відсутність емоційності та образності і будь-якого вияву індивідуальності автора.  Для ділових людей важливе значення має писемне мовлення. У багатьох випадках лише через ділову документацію (листування) встановлюються певні ділові контакти.


Не обійтися без ділового мовлення у громадській роботі: ведення протоколів, характеристики, звіти про виконану роботу, плани та ін. І є цілий ряд документів, які доводиться писати кожному не один раз у житті: листи, заяви, оголошення. Отже, ми можемо стверджувати, що мова має велике значення в діловому мовленні. Документ - основний вид ділового мовлення. Документ (слово латинського походження, означає повчальний приклад, "доказ", "взірець") - засіб закріплення різними способами на спеціальному матеріалі інформації про факти, події, явища об'єктивної дійсності.


Документ – основний вид ділового мовлення. Класифікація документів. Національний стандарт України.  Оскільки ділові папери, документи укладаються в офіційно-діловому стилі, то, залежно від ступеня їх формалізації, можуть укладатися в один абзац або мати формалізовано впорядковану багатьма абзацами структуру (параграфи, розділи, підрозділи) та ін. Текст може оформлятися у вигляді суцільного складного тексту, анкети, таблиці або поєднання цих форм. Більшість текстів містять такі основні логічно взаємозумовлені частини: - вступна, у якій указується причина укладання документа


Документ як основний вид офіційно-ділового стилю. Класифікація документів. Культура писемної ділової мови. Ділове мовлення повинно бути доступним і зрозумілим широкому слухачеві. Це стосується і ділових паперів. Виклад у текстах ділових паперів має бути чітким, ясним, логічним і водночас якомога лаконічним. Логічна послідовність у документах досягається за допомогою причинно-наслідкових зв’язків у реченні чи в тексті в цілому. У ділових паперах використовується загальновживана лексика та терміни, які включені до словників. Основні вимоги до тексту: ü об’єктивність і достовірність змісту – викл


Документ – основний вид ділового мовлення. Він має бути достовірним, переконливим, належним чином відредагованим і оформленим, повинен містити конкретні й реальні пропозиції та вказівки. Обов’язковими для документа є заголовок, чітка композиція, цілісність змісту, зв’язність викладу, структурна організація, завершеність.


Основною одиницею офіційно-ділового стилю є документ. Документи використовуються в різних галузях людської діяльності, ділянках знань, сферах життя. Вони є об’єктом дослідження різних наукових дисциплін, тому зміст поняття „документ” багатозначний і залежить від того, в якій галузі та для чого він використовується.  Вони можуть відрізнятися. Отже, укладач документів обмежений щодо форми та способу викладу певними правилами і мусить дотримуватися стандартів. Усі ділові папери поділяються за ступенем стандартизації на: 1) документи з


Основною одиницею офіційно-ділового стилю є документ. Документи використовуються в різних галузях людської діяльності, ділянках знань, сферах життя. Вони є об’єктом дослідження різних наукових дисциплін, тому зміст поняття «документ» багатозначний і залежить від того, в якій галузі і для чого він використовується.


Документ - основна одиниця офіційно-ділового стилю. 3.1. Історія офіційно-ділового стилю. 3.2. Поняття документа. 3.3. Призначення та класифікація документів.  Якість службового документа безпосередньо впливає на характер виробничої діяльності та на її результати, і від ефективності роботи з документами значною мірою залежать успіхи кожної організації.


Документ - це основний вид ділового мовлення. Він має бути достовірним, переконливим, належним чином відредагованим й оформленим, повинен містити конкретні й реальні пропозиції та вказівки. У найширшому значенні слово “документ” сьогодні визначається як засіб закріплення різними способами на спеціальному матеріалі інформації про факти, події, явища дійсності та розумову діяльність людини.


Документ - основний вид ділового мовлення, що містить у зафіксованому вигляді інформацію, підтверджує її достовірність та об’єктивність, оформлений у встановленому порядку і має відповідно до чинного законодавства юридичну силу. Документи виконують офіційну, ділову й оперативну функції, оскільки вони - писемний доказ, джерело відомостей довідкового характеру. Оформляють їх на папері, фотоплівці, магнітній та перфострічці, дискеті, перфокарті. У практичній діяльності установ, організацій і підприємств найпоширеніші текстові документи, інформація яких фіксується рукописним, машинописним або друк


Документ (ділове укр. мовлення) — матеріальний об'єкт, що містить у зафіксованому вигляді інформацію, оформлений у зведеному порядку і має відповідно до чинного законодавства юридичну силу. Розуміння терміна[ред. | ред. код]. Поняття «документ» є центральним та фундаментальним у понятійній системі документознавства.  Походження[ред. | ред. код]. Слово документ (лат. documentum — зразок, доказ, свідоцтво) походить від дієслова « docere» — вчити, навчати.


Вид роботи: Семінар. Предмет: Українська мова. Тема: Документ як основний вид писемного ділового мовлення. Кількість сторінок: 13. Дата виконання: 2018.  Ціна: 100 грн. 1. Документи, їх призначення і класифікація. 2. Реквізити документа. 3. Правила написання тексту документа. 4. Стандартизація тексту документів. 5. Скорочення в текстах документів.


Функцiональнi стилi мовлення. Офiцiйно-дiловий стиль. Основнi вимоги до ділового мовлення. Ключові слова: мовна норма, функцiональнi стилi мовлення, офiцiйно-дiловий стиль, мовлення державного службовця. Етапи розвитку літературної української мови. Статус української мови як державної зафіксовано у статті 10 Конституції України: “Державною мовою в Україні є українська мова.  Офіційно-діловий стиль історично базується на документах доби Київської Русі й адміністрації Великого князівства Литовського, гетьманських канцелярій, юридичних актах міських урядів (15-17 ст.). Цей стиль зазнав лексико-граматичного впливу російської канцелярської мови та мови австро-угорських і польських канцелярій.


Висока культура ділового писемного й усного мовлення, добре знання державної мови, вміння правильно користуватися всіма засобами української ділової мови – запорука успіху фахівця в будь-якій професійній чи громадській діяльності. У пропонованому посібнику викладено науково-теоретичний матеріал з документування: докладно подається класифікація документів, їх характеристика, реквізити; наведені зразки ділової документації.  Реквізити документа Реквізити – окремі елементи, з яких складається документ. Залежно від виду документа набір реквізитів і порядок їх розташування різний. Існують формуляри – зразки – моделі побудови однотипних документів. 8.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

рассказы про кастрацию мужчин женщинами

лира софт 10.6 торрент

антон гломозда 16 дневный практикум