ігрові технології на уроках художньо естетичного циклу
ігрові технології на уроках художньо естетичного циклу
Використання комп’ютера на уроках художньо-естетичного циклу в навчальному процесі початкової школи - Використання комп’ютера на уроках художньо-естетичного циклу в навчальному процесі початкової школи 83 ЗМІСТ ВСТУП Розділ 1. Програмне забезпечення в роботі вчителя початкової школи 1.1 Інформаці
Використання комп’ютера на уроках художньо-естетичного циклу в навчальному процесі початкової школи. дипломная работа. 2.1 Аналіз можливостей використання компютерних програм на уроках художньо-естетичного циклу. Державний стандарт початкової загальної освіти головною метою дисциплін художньо-естетичного циклу, визначає розвиток особистісно-оцінного ставлення до мистецтва, здатності до сприймання, розуміння і творення художніх образів, потреби в художньо-творчій самореалізації та духовному самовираженні. [58].
• уроки на інтегративній основі (уроки-комплекси, уроки-па- норами), їм властиве викладання матеріалу кількох тем блоками, розгляд проектів, явищ у їх цілісності та єдності. Такі уроки проводять кілька вчителів, із яких один – ведучий. Поєднуються різні предмети й не обов'язково в межах одного циклу: географія й іноземна мова, музика й історія та ін.; • міжпредметні уроки. Мета: "спресувати" матеріал кількох предметів
Уроки естетичного циклу в школі пробуджують інтерес учнів до мистецтва та спонукають їх до практичної художньої діяльності. Ці заняття сприяють вихованню естетичного смаку школярів, освоєння ними художньої грамотності та розвитку їх творчих здібностей. Уроки образотворчого мистецтва часто проводять у вигляді гри з використанням інших видів мистецтва. 17. «Сприйняття» як вид навчальної художньо-пізнавальної діяльності школярів на уроках естетичного циклу. У процесі цілеспрямованого спостереження, уважного споглядання на витвір мистецтва, формуються навички сприйняття та оцінки художнього образу.
Учебная работа на тему: Використання комп’ютера на уроках художньо-естетичного циклу в навчальному процесі початкової школи. Скачать реферат / курсовую на тему Використання комп’ютера на уроках художньо-естетичного циклу в навчальному процесі початкової школи, 2016-2017.
Уроки предметів художньо-естетичного циклу доцільно будувати за методом емоційної (художньо-педагогічної) драматургії, який спрямований на активізацію емоційного відношення школярів до мистецтва. Цей метод сприяє створенню атмосфери зацікавленості, живого інтересу до уроку. Його основна функція полягає, насамперед, у тому, щоб допомогти учням зрозуміти, пережити досвід емоційно-естетичного ставлення до навколишнього світу, втілений в образній структурі твору мистецтва, окрім того цей метод покликаний робити процес пізнання мистецтва цікавим і захоплюючим.
художньо-естетичному самовдосконаленні відповідно до вікових можливостей; аналізувати творчі роботи дітей; оцінювати естетичні явища дійсності та мистецтва; позитивно ставитися до творчої самореалізації в різних видах поліхудожньої діяльності. Відповідь студента на державному іспиті повинна підтвердити повноту знань категоріально-понятійного апарату з курсу, нових підходів до трактування окремих понять, розуміння їх сутності, а також знання фактів, термінології, структур, принципів, законів, закономірностей, методів, засобів реалізації освітньої галузі «Мистецтво» в початковій освіті. Інтерактивний урок мистецтва. Оцінка діяльності учнів на інтерактивному уроці. Ігрові технології на уроках мистецтва.
«Прес-конференція» — це рольова імітаційна гра. Для проведення уроку у формі прес-конференції потрібно поділити клас на групи «консультантів» (заздалегідь підготовлених учнів) та «репортерів» (учнів, які готують питання з даної теми з метою отримання необхідної інформації). Використати цей метод можна під час пояснення питання композиції. «Консультанти» опрацьовують матеріал Музика на цих уроках не є допоміжним, а рівноправним засобом естетичного виховання. Це просто спокійна і приємна музика, яка знімає напругу або спрямована розкрити певну тему. Саме тому при використанні методу проекту застосовуються ігрові моменти, нестандартні ситуації, елементи режисури.
Ігрові художньо-педагогічні технології урізноманітнюють і доповнюють композицію уроку мистецтва, підвищують його ефективність, якщо вони розроблені з дидактичною та виховною доцільністю і впроваджені з методичною майстерністю. Таким чином, художньо-ігрові технології активізують пізнавальну діяльність учнів, розвивають художньо-образне мислення; збагачують почуттєву сферу дітей, посилюють емоційність сприйняття художньо-дидактичного матеріалу
4.5. Ігрові художньо-педагогічні технології. Мистецтво і гра Що в них є спільного? Адже не випадково акторське або музичне виконавство називають грою. За рахунок гри розширюються горизонти власного, ще небагатого естетичного досвіду. На уроках мистецтва на емоційно забарвлених, значущих для дитини художньо-ігрових моделях молодші школярі вчаться розуміти мову почуттів, жестів, рухів, а поступово і більш складних феноменів — інтонацій, знаків, символів. Важлива роль мистецтва в тому, що його можна розглядати як художньо-пізнавальну модель дійсності, своєрідну «гру в життя».
Розвиток нашого суспільства вимагає формування покоління людей, які мислять і діють по-інноваційному. Звідси – значна увага до загального розвитку особистості, її комунікативних здібностей: засвоєння знань, самостійності у прийнятті рішень, критичності та культури мислення, розвитку інформаційних і соціальних навичок. Новітні технології допомагають вчителю і учню вирішувати завдання: як творити нові ідеї в школі і житті, як виявити свій власний стиль навчання, мислення і праці, як заповнити прогалини у знаннях за короткий термін, як змінити навчання так, щоб воно приносило радість.
Використання комп’ютера на уроках художньо-естетичного циклу в навчальному процесі початкової школи. 75. Описание файла. Документ из архива "Використання комп’ютера на уроках художньо-естетичного циклу в навчальному процесі початкової школи", который расположен в категории "дипломные работы". з’являється можливість моделювати безліч процесів, за допомогою комп’ютерної анімації створювати на уроці ігрову пізнавальну ситуацію; урок можна забезпечити матеріалами, користуючись засобами телекомунікацій; діалог із програмою отримує характер навчальної гри, і у більшості дітей підвищується мотивація навчальної діяльності.
На уроках з цієї теми необхідний дитячий технічний конструктор, будівельний набір, а вони дуже рідко є в учнів, особливо сільської місцевості. Без їх використання побудувати уроки є дуже складним завданням для вчителя, та можливим за умови наявності комп’ютерів та готових програмних продуктів (педагогічний засіб «Конструктор»). Їх використання дасть змогу на високому рівні виконати завдання цієї теми. Формування в дітей художньо-естетичного ставлення до дійсності, відчуття краси та гармонії. Розвиток специфічних для художнього процесу універсальних якостей: художньо-творчої уяви, асоціативно-творчого мислення, « первая. 17. Тема: Тема 'Інформаційно-комунікаційні технології на уроках суспільного циклу'.
Комментарии
Отправить комментарий