доступний для інформації та комунікації
доступний для інформації та комунікації
Комунікація – це соціально обумовлений процес передавання й сприйняття інформації в умовах міжособистісного й масового спілкування за різними каналами за допомогою різних комунікаційних засобів. Будь-яка комунікація здійснюється в певному просторі й часі. Тому виділяють комунікацію просторову й часову. 3.1. Місце документа в документно-інформаційних комунікаціях. Соціальна інформація є доступною людям і придатною для багатократного й багатоцільового використання тоді, коли вона фіксується на матеріальному носії – папері, магнітних, оптичних дисках, фото - і кіноплівці (раніше – на камені, папірусі, пергаменті) і т.ін.
Тема 1. Бізнес-комунікації як процес передачі інформації. Тема 1. Поняття бізнес-комунікацій. Процеси комунікації, особливо ділові комунікації, здійснюються з певними цілями, намірами, тому сторони спілкування прагнуть надати не просто дані, а вже, на їх погляд, готову інформацію, вільно чи мимоволі оброблену, скомпоновану, сформульовану таким чином, щоб отримати очікуваний результат, поведінку, реакцію. Комунікаційний процес обміну інформацією включає взаємопов'язані етапи. 1. Зародження ідеї або відбір інформації.
Комунікація - обмін інформацією (ідеями, знаннями, повідомленнями) між людьми. Інформація - це відомості, призначені для передачі в процесі соціальної комунікації [17, c.46]. Сучасні автори теорії комунікації К. Шеннон та У. Вівер дають таке визначення комунікації: "Це всі дії, коли один розум впливає на інший". Комунікація функціонує ефективно за умови існування зворотного зв'язку - реакції реципієнта на отримане повідомлення. Інтерес до повідомлення залежить від багатьох чинників: мають значення зміст повідомлення, доступність інформації, місце, час видання, тираж, мова, рівень і стиль публікації [17, c.44]. Є багато підходів до класифікації комунікації.
Комунікативний процес. Типи комунікацій. Комунікативні зв`язки в організаціях. Комунікації між рівнями організації (вертикальна структура). Комунікації керівник – підлеглий. Комунікації між різними підрозділами (горизонтальна структура). Неформальні комунікації. Електронні засоби комунікацій. Комунікаційні бар`єри. Тому попередньо треба мати уявлення про стадії процесу комунікації. Комунікації — це процес передавання інформації від однієї особи до іншої. Ефективні комунікації — це такий процес передавання повідомлення, коли отримане повідомлення якомога близьке за значенням до первинного.
Інформаційний ресурс – це особливий вид ресурсу, який будується на ідеях і знаннях, накопичених в результаті науково-технологічної діяльності людей у деякій предметній галузі, та поданий у формі, придатній для накопичення, реалізації і відтворення. І. Захарова розуміє під ІКТ “конкретний спосіб роботи з інформацією: це і сукупність знань про способи та засоби роботи з інформаційними ресурсами, і спосіб та засоби збору, обробки та передавання інформації для набуття нових відомостей про об’єкт, що вивчається”. Зазвичай використовують типізацію засобів ІКТ за технічними ознаками – програмні та апаратні.
Комунікації — це складні процеси, що охоплюють кілька взаємозалежних етапів, кожен з яких є важливим для розуміння адресатом суті надісланого йому повідомлення. Якщо знехтувати певними правилами передавання інформації, її зміст може бути спотворено чи навіть утрачено. Тому слід обирати такий метод комунікації та комунікаційний канал, які б сприяли забезпеченню найефективнішого і найбезпечнішого обміну інформацією в кожній конкретній управлінській ситуації. Сутність комунікацій і їх роль у системі управління. Основою комунікацій є інформація. Це найважливіший ресурс, який дає змогу організаціям
Документно-комунікаційна система. Комунікація - це процес обміну інформацією. Термін "комунікація" походить від латинського слова, яке означає "спільне" або "розділене між усіма". Якщо не досягається взаєморозуміння, то комунікація не відбувається. Документна комунікація - це комунікація, опосередкована між документами в соціумі та побудована на їх обміні між двома або більше споживачами інформації. У своїй основі процес комунікації становить процес руху інформації в ланцюзі "відправник - канал - одержувач". Документна комунікація має свою модель, яка показана на схемі 2.3. Схема 2.3 Модель документної комунікації. Комунікант - відправник документної інформації.
Система наукових комунікацій - це інформаційний простір, де формуються і поширюються наукові знання. Для українських науковців, які особливо потерпають від браку доступу до інформації та мають ускладнення (фінансові, мовні, організаційні) у публікаціях в закордонній науковій періодиці особливо привабливою, здається, виглядає ця нова модель. Ініціатива Відкритого Доступу2 ―стартувала‖ в 2001 році як альтернативна модель наукової комунікації, що забезпечує безкоштовний доступ читачів до якісної (рецензованої) наукової літератури у публічному інтернеті з правом читати, завантажувати, копіювати, поширювати, роздруковувати, посилатися на повнотекстові статті.
Невербальна комунікація – це обмін інформацією без використання слів (натомість застосовуються різні символи). Функціями невербальної комунікації є: доповнення й заміна мови; відображення емоційного стану партнерів по комунікаційному процесу. Класифікація невербальних засобів комунікації наведена в табл. 10.1.
Центр комунікації та інформації, Kyiv, Ukraine. 4.9K likes. Майданчик для розбудови партнерства та діалогу влади, громади, бізнесу в Києві. See more of Центр комунікації та інформації on Facebook. Log In. or. Create New Account. See more of Центр комунікації та інформації on Facebook. Log In. Forgotten account?
У курсі “Документно-інформаційні комунікації” інформація розуміється як знання, яке включено безпосередньо в комунікаційний процес. Інформація – це дані, які є об’єктом зберігання, перетворення, розповсюдження в системі соціальних комунікацій. Найпростіший спосіб забезпечення збереження накопиченої інформації з метою її подальшого використання – це передача її іншому індивіду під час безпосереднього спілкування. Однак його можливості є обмеженими.
Подписчиков: 40О себе: Освітня програма «Міжнародна інформація та міжнародні комунікації» Презентація освітньої програми: https://youtu.be/6n80-yLILWs Детальний опис освітньої програми: http://ru.calameo.com/read/0045087677b34df422360 Адреса: 61022, м. Харків, майдан Свободи 6, третій поверх Телефони: +38 (057) 707-55-54, +38 (057) 705-10-59, +38 (057) 707-51-60 Контактна особа: Харченко Ігор Михайлович, +38 (067) 57-66-321, kharchenko@karazin.ua Харківським національним університетом імені В.Н. Каразіна оголошено прийом на навчання за освітньої програмою «Міжнародна інформація та міжнародні комунікації». Освітня програма «Міжнародна інформація та міжнародні комунікації», є аналогом відомої освітньої програми «International communications», яка визнається в сучасному світі надзвичайно важливою для розвитку інформаційного суспільства і пропонується такими визнаними університетами світу, як City University London (Велика Британія), Leeds Beckett University (Велика Британія), Hanze University of Applied Sciences (Нідерланди), International University of Language and Media (Італія), New Bulgarian University (Болгарія), Vilnius University (Литва), Boston University (США), University of Nottingham Ningbo China (Китай) та іншими. Освітня програма «Міжнародна інформація та міжнародні комунікації» є унікальною освітньою програмою, яка призначена для підготовки фахівців для роботи в міжнародній інформаційній сфері і ідеально підходить для людей, які люблять подорожувати і працювати в різноманітному мовному середовищі. Освітня програма «Міжнародна інформація та міжнародні комунікації» спрямована на підготовку високоосвічених фахівців з інформаційно-аналітичної діяльності зі знанням якнайменше двох іноземних мов, які можуть працювати у галузі міжнародних відносин, державного управління, в корпоративній та суспільній сферах, забезпечуючи інформаційну взаємодію та міжнародні комунікації з метою налагодження та розвитку зовнішньополітичних, зовнішньоекономічних та культурних зв’язків України з іншими державами.
Тема 4. комунікації в менеджменті 4.1. Сутність комунікації та її інформаційне забезпечення 4.1.1. Інформація як основа комунікацій 4.1.2. Носії інформації. Документація та діловодство 4.2. Комунікаційний процес 4.2.1. Комунікація ділових партнерів 4.2.2. Стратегії ведення ділових переговорів 4.2.3. Тактика ведення ділових переговорів Контрольні запитання. 4.1. Сутність комунікацій та їх інформаційне забезпечення В управлінській діяльності комунікативні навики та риторичні здібності. відіграють важливу роль.
Система наукових комунікацій - це інформаційний простір, де формуються і поширюються наукові знання. Для українських науковців, які особливо потерпають від браку доступу до інформації та мають ускладнення (фінансові, мовні, організаційні) у публікаціях в закордонній науковій періодиці особливо привабливою, здається, виглядає ця нова модель. Ініціатива Відкритого Доступу2 ―стартувала‖ в 2001 році як альтернативна модель наукової комунікації, що забезпечує безкоштовний доступ читачів до якісної (рецензованої) наукової літератури у публічному інтернеті з правом читати, завантажувати, копіювати, поширювати, роздруковувати, посилатися на повнотекстові статті.
Короткотривала комунікація передбачає швидке передавання інформації та обмін нею, в т. ч. розірвання мовленнєвого контакту (наприклад, військовий наказ, виклик швидкої допомоги). Тривала комунікація – тривалий у часі комунікативний процес (наприклад, захист докторської дисертації, судовий процес, телефонна розмова подруг).
Брифінг – інформаційний жанр мас-медіа, зреалізований у форматі повідомлення, яке робиться офіційною особою, високопосадовцем, представником уряду, міжнародних організацій, комерційних структур та ін. для представників засобів масової інформації. Основна мета Б. – інформування населення про важливі події, хід міжнародних переговорів, конференцій, симпозіумів, семінарів, пропозиції та погляди.
Комментарии
Отправить комментарий