значення первинного колективу для розвитку особистості

значення первинного колективу для розвитку особистості


Первинний колектив є провідником впливу на кожного вхідного в нього учня. А.С. Макаренко вважав первинні колективи інструментом дотику до особистості учня й усіляко підкреслював необхідність цієї сполучної ланки.  Таким чином, суспільство, колектив є необхідною умовою розвитку особистості. Для особистості учня учнівський колектив – це своєрідна модель суспільства.  Особливо важливого значення набуває колектив у перевихованні індивіда. Він раніше зауважує відхилення в поведінці й психічному складі, ніж сама особистість. І це не дивно, оскільки колектив відповідає за вчинки й справи вхідних у нього особистостей.


Виховання особистості в колективі -- важлива закономірність українського національного виховання. Дитина народжується в сімґї і розвиток дитини (фізичний, психічний, соціальний) відбувається в колі членів родини: батька й матері, дідуся, бабусі, старших братів і сестер. Першими джерелами соціального успадкування є соціальне багатство (мова, норми поведінки та ін.) членів родини.  Колектив є невичерпним джерелом морально-духовного збагачення особистості й одночасно її захисником. І тому в менталітеті українського народу було і залишається поважне ставлення до колективу, відчуття залежності від нього.


Колектив — соціально значима група людей, які об'єднані спільною метою, узгоджено діють для досягнення мети і мають органи самоврядування. Дитячий колектив — об'єднання дітей, згуртованих спільною корисною діяльністю (навчанням, працею, спортом, громадською роботою).  У сучасній літературі поняття «колектив» вживається в двох значеннях: як будь-яка організована група людей (наприклад, колектив підприємства) і як високоорганізована група.  Виховання особистості в колективі є втіленням закономірностей розвитку суспільства, адже в колективних взаєминах створюються умови для соціально-психічного її розвитку.


Колектив — соціально значима група людей, які об’єднані спільною метою, узгоджено діють для досягнення мети і мають органи самоврядування. Його характеризують єдність цілей, високий рівень міжособистісного спілкування, згуртованість, внутрішня дисципліна, специфічні норми співжиття. Він є ланкою, що з’єднує особистість із суспільством. Виховання особистості в колективі є втіленням закономірностей розвитку суспільства, адже в колективних взаєминах створюються умови для соціально-психічного її розвитку. Відокремившись від колективу, людина опиняється в соціально-психологічному вакуумі, що значно


Колектив — соціально значима група людей, які об'єднані спільною метою, узгоджено діють для досягнення мети і мають органи самоврядування. Дитячий колектив — об'єднання дітей, згуртованих спільною корисною діяльністю (навчанням, працею, спортом, громадською роботою).  У сучасній літературі поняття «колектив» вживається в двох значеннях: як будь-яка організована група людей (наприклад, колектив підприємства) і як високоорганізована група.  Виховання особистості в колективі є втіленням закономірностей розвитку суспільства, адже в колективних взаєминах створюються умови для соціально-психічного її розвитку.


Специфічні особливості виховання особистості в колективі….  Первинний колектив також має органи самоврядування, актив, своїх представників у загальношкільних органах. Така структура виховного колективу сприяє врахуванню вікових особливостей та інтересів дітей, налагодженню взаємозв'язків між первинними колективами старших і молодших учнів, різновіковими загонами й групами.  Колектив — не застигла структура, він постійно розвивається, проходячи певні стадії.


Про дитячий колектив, етапи його розвитку. Моніторинг розвитку дитячого колективу. Стаття на урок Різне скачати.  На всіх стадіях розвитку дитячого колективу педагоги проводять цілеспрямовану системну роботу щодо його згуртованості. Вихователі послідовно ставлять перед колективом певні цілі, досягнення яких зумовлює перехід від простого задоволення до глибокого почуття обов'язку. Важливо продумати таку систему роботи для колективу загалом і для кожної дитини зокрема. Засобом згуртування дитячого колективу є й формування в ньому традицій.


Розглянемороль колективу у створенні умов для розвитку особистості. - колектив є своєрідною ланкою, що зв’язує між собою суспільство і особистість.  - колектив сприяє реалізації мети виховання – всебічному розвитку особистості. В згуртованому дитячому колективі, в спільній суспільно значимій життєдіяльності формуються реальні розуміння сутності моральних понять й норм, переживання реальних життєвих подій, що зумовлює розвитку самосвідомості, світогляду, естетичних смаків, організаторських здібностей, умінню розумно поєднувати особистісні інтереси та інтереси оточуюючих однолітків, молодших і старших школярів, учителів


Колектив і його вплив на становлення особистості. Роль педагога і шляхи формування учнівського колективу. А. Макаренко та В. Сухомлинський про вплив дитячого колективу на особистість.  А. Макаренку належить ідея первинного колективу як основного інструменту виховного впливу на дитину. Розроблений ним принцип паралельної дії використовується в якості надзвичайно вагомого у вихованні в колективі. Крім того, педагог вичленив етапи (стадії) розвитку колективу, як шлях його якісних перетворень. Творчий розвиток ідеї А. Макаренка розроблявся у роботах Т. Коннікової, В. Красовицького, А. Куракіна, М. Мудрика, Л. Новікової, А. Сухомлинського та ін.


Загальний учнівський колектив поділяється на первинні колективи — класи. Організація, спілкування і відносини в колективі забезпечують формування особистості, розвиток її здібностей, талантів, гуманістичну спрямованість. 4. Учнівський колектив має органи управління: загальні збори, учнівський комітет і рада колективу, комісії, штаби; у первинних колективах також працюють загальні збори та інші органи самоуправління, обираються уповноважені особи та ін. Самоуправління покликане задовольнити інтереси всіх і кожного.


Шляхи розвитку згуртування колективу. Информация: Тип работы: Курсовик.  - 2 - КУРСОВА РОБОТА Роль колективу у формуванні особистості Зміст. Вступ…. 3 І Колектив і його роль у формуванні особистості…….… 5 Поняття колективу у психолого-педагогічній літературі………….  Тому з позиції гуманізму велике теоретичне значення має така думка педагога: «Особистість і колектив - це дві сторони однієї медалі. Без виховання особистості не може бути й мови про колектив як про виховну силу, а виховання особистості немислиме без самовиховання.


Динаміка розвитку колективу. Колектив у своєму розвитку проходить певні стадії, які характеризують його з якісного боку. Спираючись на теорію і досвід А.С. Макаренка, О.Г. Ковальов визначає три стадії розвитку колективу: стадію первинного синтезу, стадію диференціації і стадію синтезу.  умов для самореалізації особистості. >, Шляхи згуртування дитячого колективу. Основою згуртування колективу є сумісна колективна діяльність, в якій відбувається спілкування школярів, розвиток всіх сфер їхньої життєдіяльності: інтелектуальної, емоційної, вольової.  Стадія первинного синтезу. Колектив — мета виховних зусиль педагогів, які намагаються створити соціально-психологічну картину.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

рассказы про кастрацию мужчин женщинами

лира софт 10.6 торрент

антон гломозда 16 дневный практикум