довідка тематичної перевірки стану музичних здібностей
довідка тематичної перевірки стану музичних здібностей
Предлагаю новую темку по диагностике укр. коллегам. Я, думаю это наболевшая тема. Предлагаю "Діагностичне обстеження музичного розвитку дітей дошкільного віку" по книге "Музичне виховання у дошкільному закладі",збірник методичних матеріалів /Упор. І.А. Романюк. - Тернопіль: Мандрівець, 2007. - 104 с. (Схвалено Вченою радою Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти (протокол № 4 від 21. 12. 2006 р.) У методичному збірнику розкрито змістову лінію "Мистецтво" Базового
обстеження музичних здібностей дошкільників (інформація для моніторингового вивчення). Керівники музичні. до 16.09.16. обстеження рівня розвитку компетентностей старших дошкільників (інформація для моніторингового вивчення). Підготувати довідку тематичної перевірки «Готовність вікових груп до нового навчального року». Вихователь - методист. До 31.08.16.
Музичні керівники Глуханюк О.П., Тимченко Т.О. проводять різні види занять, з метою розвитку музичних здібностей: традиційні, тематичні, інтегровані, домінантні. Система роботи музично-естетичного виховання в ДНЗ спрямована на розвиток музичних здібностей, становлення усіх основних форм музичної діяльності: слухання музики, музично-ритмічні рухи, співи, ігри на дитячих інструментах та розвиток творчості у всіх видах музичної діяльності. Музичні керівники володіють методикою музичного виховання дошкільників, обізнані у вікових особливостях розвитку дітей, що сприяє формуванню в них основу музич
Довідки. Згідно з планом роботи на навчальний рік, пріоритетні завдання педагогічного колективу вирішувалися за допомогою різних форм індивідуальної та колективної роботи з дітьми, педагогами та батьками. Проводилася планомірна систематична робота з метою забезпечення повноцінного фізичного, психічного, духовного розвитку дошкільників, створення сприятливих умов для творчої реалізації кожної дитини, формування її життєвої компетентності. Під постійним контролем стояло питання щодо перевірки якості прибирання приміщень ДНЗ згідно графіку, своєчасне проходження медичного огляду працівниками закладу. Довідка. про результати вивчення стану готовності груп.
Способи (методи) вивчення: спостереження, вивчення та аналіз відповідної документації, відвідування занять, співбесіда із директорами закладів дошкільної освіти, вихователями, працівниками закладів. Відповідно до наказу відділу освіти, культури, молодіжної політики та спорту Дальницької сільської ради «Про вивчення стану діяльності закладів дошкільної освіти» від 26.11.2018 року № 31 було вивчено стан діяльності, стан освітнього процесу, стан ігрової діяльності, мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку у закладах дошкільної освіти, а саме Барабойського ЗДО «Веселка», Дальницького ЗДО (ясла
Причиною такого стану самодіяльної творчої гри виступає руйнування процесу становлення провідної діяльності, а також відсутність навичок спільної взаємодії та спілкування з однолітками. Так, в цілому 70% дітей розуміють, що гра має сюжет, ініціюючи її початок, а 4% вихованців взагалі не вибудовують різні сюжети під час ігрової діяльності взагалі. Дані дали змогу прослідкувати наскільки соціалізовані дошкільники та на якому рівні сформовані соціальні компетентності, адже в ході сюжетно-рольових ігор відбувається демонстрація обізнаності дитини-дошкільника в життєвому просторі.
тематичне вивчення «Стан мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку»; попереджувальний контроль підготовки та проведення різних видів мовленнєвих занять молодими спеціалістами методичні об’єднання керівників музичних «Різдвяні свята у дитячому садку», для вихователів середніх груп «Формування основ національно-патріотичної свідомості дошкільників»; тематичне вивчення «Стан роботи з екологічного виховання»; педагогічну годину при вихователі-методисту «Народні свята та обряди в закладі» Результати вивчення відображено в довідках та наказах. 19. Результати методичної діяльності дошкільного навчального закладу розглядались на загальних зборах колективу ДНЗ, батьків та осіб, які їх замінюють.
Кількість проведених уроків на момент перевірки відповідає календарному плануванню, кількість тематичних атестацій відповідає програмі. Відвідування уроків виявило наступне: Працюючи над дидактичною проблемою «Особистісно-орієнтоване навчання на уроках музики», вчитель намагається ефективно використовувати кожну хвилину уроку. З метою забезпечення розвитку музичних здібностей, прагнень учнів до творчої діяльності ужити заходів щодо розширення жанрів позакласної роботи зі свого предмету. До _ року особисто доповісти директору школи про стан ліквідації виявлених під час перевірки недоліків. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора школи з виховної роботи _.
Причиною такого стану самодіяльної творчої гри виступає руйнування процесу становлення провідної діяльності, а також відсутність навичок спільної взаємодії та спілкування з однолітками. Так, в цілому 70% дітей розуміють, що гра має сюжет, ініціюючи її початок, а 4% вихованців взагалі не вибудовують різні сюжети під час ігрової діяльності взагалі. Дані дали змогу прослідкувати наскільки соціалізовані дошкільники та на якому рівні сформовані соціальні компетентності, адже в ході сюжетно-рольових ігор відбувається демонстрація обізнаності дитини-дошкільника в життєвому просторі.
Довідка про результати діагностики засвоєння вимог програми " Дитина в дошкільні роки". УКРАЇНА. Комунальний заклад. Метою є вивчення стану реалізації завдань Базового компонента дошкільної. освіти. Завдання Освітня лінія «Гра дитини» передбачає розвиток у дітей творчих здібностей, самостійності, ініціативності, організованості в ігровій діяльності та формування у них стійкого інтересу до пізнання довкілля і реалізації себе в ньому. Тематичне вивчення засвоєння дітьми компетентностей показало, що майже 74% дошкільників виявили бажання відповідально ставитися до вибору та виконання ігрової ролі.
тематичне вивчення «Стан мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку»; попереджувальний контроль підготовки та проведення різних видів мовленнєвих занять молодими спеціалістами методичні об’єднання керівників музичних «Різдвяні свята у дитячому садку», для вихователів середніх груп «Формування основ національно-патріотичної свідомості дошкільників»; тематичне вивчення «Стан роботи з екологічного виховання»; педагогічну годину при вихователі-методисту «Народні свята та обряди в закладі» Результати вивчення відображено в довідках та наказах. 19. Результати методичної діяльності дошкільного навчального закладу розглядались на загальних зборах колективу ДНЗ, батьків та осіб, які їх замінюють.
Музичні заняття проходили в музичному залі, оснащеному необхідним обладнанням, що дозволяє проводити музично-дидактичні ігри на розвиток усіх музично-сенсорних здібностей. Розвитку музично-сенсорних здібностей сприяла атмосфера доброзичливості, співробітництва, взаєморозуміння, яка встановлювалася між педагогом і дітьми. Констатуючий експеримент був проведений в ході типових музичних занять протягом двох місяців. Під час навчально-виховного процесу, який спрямований на розвиток всіх музичних здібностей, дітям було дано загальне уявлення про всі властивості музичного звуку, однак використання музично-дидактичних посібників та ігор було мінімальним.
Про підсумки вивчення стану викладання предметів художньо-. естетичного циклу, основ здоров’я, фізичної культури. Вчителі працюють над виявленням та розвитком творчих здібностей учнів, що мають художні обдарування, залучаючи до участі в конкурсах малюнків організованих СЮН –«Перелітні птахи», «Зимуючі птахи», «Людина і ліс». Діти беруть активну участь в акції «Збережемо зелену красуню». Залучається додатковий матеріал, а саме репродукції, аудіо записи музичних творів, дитячі періодичні видання. З метою пробудження й поглиблення в учнів початкової школи інтересу до предметів художньо-естетичного циклу продовжує діяти мотиваційна шкала оцінювання учнів, тобто оцінювання без балів.
Музичні здібності - це сукупність (система) психомоторних, чуттєво-емоційних і раціональних функціональних властивостей індивіда, що проявляються в його емоційної чуйності на музику і успішної реалізації музичної діяльності. У вивченні музичності необхідно застосовувати не тільки специфічні (власне музичні) методи, але і загально-психологічний інструментарій дослідження властивостей особистості. Рекомендована методика діагностики музичних здібностей дітей може використовуватися як індивідуально, так і в групах до 7-9 чоловік. Мотивуючим аспектом організації виконання тестових завдань виступає ігрова форма їх пред'явлення.
Після закінчення перевірки проводиться бесіда з музичним керівником і вихователями груп. Інспектор розкриває помічені недоліки в роботі, даючи їм переконливе обґрунтовування. Закінчується така бесіда конкретними пропозиціями по виправленню недоліків. На педагогічній нараді він докладає результати перевірки стану роботи по музично-естетичному вихованню в кожній групі, аргументуючи аналіз фактичними даними, а також намічає терміни для усунення виявлених недоліків. Після обговорення докладу членами педагогічного колективу ДНЗ рішення по обстеженню стану музично-естетичного виховання записується в акті перевірки.
Комментарии
Отправить комментарий