де і в якій родині народився жульєн сорель
де і в якій родині народився жульєн сорель
Я бы назвал образ Жюльена Сореля триумфом стендалевского психологизма и демократизма одновременно. Вся психология Жюльена, как мы видели, отмечена сознанием плебейской гордости, постоянно ущемляемого чувства собственного человеческого достоинства. Мы воспринимаем образ Жюльена Сореля в строгом соответствии с моделью: он давит в себе все лучшие порывы ради карьеры. Но вот в развитии сюжета наступает момент, когда мы останавливаемся в растерянности Логика "модели" дает резкий сбой. Это сцена, когда Жюльен стреляет в госпожу де Реналь за ее “донос".
Стендаль писал, что юноши, похожие на Жульена Сореля, если им повезет получить хорошее образование, вынуждены трудиться и преодолевать настоящую бедность, и поэтому сохраняют способность к сильным чувствам и поразительную энергию. Однако эта энергия не была нужна закам'янілому кастовому обществу, которое занималось собственными интересами: то восстановлением некогда чрезвычайно высокого социального статуса дворян в обществе (это еще одно значение понятия «эпоха Реставрации»), то обогащением.
Жульєн Сорель – молодий хлопець, син простого теслі. Батько намагається долучити його до родинної справи, проте Жульєн мало підходить для цього. Він не наділений особливою фізичною силою та й прагнення до теслярства не має. Справжнім захопленням було читання книг. Старий Сорель цього не розумів, бо сам був не освіченим. Зовні Жульєн - стрункий, фізично слабкий, але спритний. Його риси обличчя можна назвати неправильними, але тонкими і по-дівочому привабливими. Герой вступає у доросле життя після поразки Наполеона, в часи відновлення династії Бурбонів.
Жюльен Сорель независимый, с чувством собственного достоинства молодой человек, страстно желающий изменить свою судьбу любым способом. Он умен, красив и страшно обаятелен. Герой – сын плотника, он не желает мириться с уготовленной ему судьбой и всячески старается вырваться из своего окружения. Его невзлюбили окружающие, так как он грезил о большой карьере и не был таким как его братья. И все-таки главный герой бросает вызов обществу, попадая в окружение влиятельных людей. Придя в дом господина де Реналя, Жюльен, был одержим честолюбивыми планами. Там он вел себя так, чтобы перед ним открылись все дороги к его мечте.
Він народився і виріс у провінційному містечку Вер'рі. Юнак не був схожий на своїх братів. Замість фізичної праці віддавав перевагу читанню книжок. Він ненавидів свою родину, а ті, в свою чергу, зневажали Жульєна. Папаша Сорель вважав молодшого сина “обузою“ для себе. Рідні грубо ставилися до нього, і, мабуть, саме через це він виховав у собі почуття недовіри до оточуючих. Своїм пострілом і подальшим існуванням Жульєн Сорель відкидає від себе всю брехню, яку раніше приймав за правду. Велика істина відкривається перед ним в останні дні життя. Вона полягає в тому, що щастя у звичайних почуттях, в умінні кохати і прощати, в душевному теплі, в любові до ближнього. Та все пропало
Жульєн Сорель – типовий представник молодого покоління початку ХІХ століття. Йому притаманні усі риси романтичного героя: бажання змінити своє життя і свою долю, яскрава індивідуальність і прагнення незалежності. Коли Жульєн постає перед важливим вибором, він відмовляється жити так, як жили його батьки та брати і вирішує сам пробити собі дорогу до вищого світу і влади, прирікши свою душу на загибель. Не цінують порядність, чесність, розум, талант простолюдина і в родині маркіза де Ла Моля, в яку Жульєн потрапляє після закінчення семінарії. Хоча якийсь час маркіз вважав Сореля майже своїм сином, але відмовив йому у одруженні зі своєю донькою Матильдою, адже Жульєн для нього як був, так і залишився плебеєм.
Второй привил Сорелю любовь к Священному писанию, к Богу, поощрил его стремления к интеллектуальному и духовному росту. Именно эти качества и отделяют Жюльена от лживых, скупых людей городка Верьер. Он талантлив и щедро наделен умом, однако родился не в свое время. Час таких как он прошел. Контраст между реальной жизнью и объемным фантазийным миром Сореля сталкивают его с необходимостью в постоянном ношении определенной маски. Он носит ее у кюре, в доме Де Реналя и в особняке Де Ла Молей. То, что так легко дается Бальзаковскому Люсьену, изводит и угнетает Сореля. «Вечное притворство в итоге довело его до того, что он не мог чувствовать себя свободным даже с Фуке.
Коли Жульєн потрапляє до в’язниці, вона, як і мадам де Реналь, робить усе можливе для його порятунку. Але «серед всіх важких хвилювань і страхів за життя коханої, якого вона не збиралася пережити, Жульєн вгадував у ній постійну потребу вразити світ своєю незвичайною любов’ю, величчю своїх дій». У міру того, як згасало в душі Сореля честолюбство, він віддалявся від Матильди і все більше наближався до мадам де Реналь. Але як би не відносився до цих жінок головний герой роману «Червоне і чорне», слід сказати, що самовідданість і безмежне почуття кохання обох жінок можна вважати справжнім прикладом найвищого і найціннішого людського почуття.
Жюльен Сорель – главный герой романа Стендаля «Красное и черное». Трагедия Жульена Сореля — заключается, прежде всего, в невозможности реализовать свои идеалы в окружающей его действительности. Жюльен не чувствует себя своим ни среди аристократов, ни среди буржуа, ни среди духовного сословия, ни, тем более, среди крестьян. Образ Жульена Сореля «Красное и Черное». Жюльен Сорель — представитель поколения начала 20-х годов XIX века. Ему присущи черты романтического героя: независимость, чувство собственного достоинства, желание изменить судьбу, желание бороться и добиваться цели. Он яркая личност
В романе Стендаля "Красное и черное" главного героя Жульена Сореля сопровождает два поразительно сильных женских образов — мадам де Реналь и маркиза де Ла-Моль. Первую из женщин, мадам де Реналь, Жюльен встречает, когда устраивается в дом ее мужа гувернером детей. Жульен еще совсем юный, только-только начинает познавать жизнь. А мадам де Реналь, на первый взгляд, кажется женщиной, которая уже определилась со своей судьбой: она замужем, имеет двух детей, ведет достаточно спокойный, оседлый образ жизни.
Трагедія життя Сореля полягає в тому, що він народився не в свій час. І тут можна згадати концепцію людини, яка існувала в творчості Ж. - Ж. Руссо і відобразилась в його “Сповіді”. Але він народився в епоху Реставрації, яка перехрещує усі його природні здібності і прирікає його на залежне існування через плебейське походження. Тому і кипить кров Сореля, тому і ховає він під матрацом портрет Наполеона, за який його можуть вигнати із роялістського дому Реналів. Схильність Сореля до ризику, взагалі, не може не викликати поваги. Жульєн Сорель - це свого роду кентавр, вершник і кінь, злиті воєдино; нервовий, гарячий скакун зрештою скине розсудливого вершника, кинувшись назустріч загибелі і назустріч щастю.
У духовних шуканнях Жульєна Сореля можна виділити кілька етапів: життя у Вер’єрі у своїй родині, а потім гувернером у сімействі мера пана де Реналя; перебування в Безансонській духовній семінарії; Париж, особняк маркіза де Ла-Моля; злочин і каяття у в’язниці. Найважчим періодом у духовному становленні головного героя був безансонський період. Ввійшовши в Безансон, Жульєн мріє зустріти там розумних і шляхетних людей, але він не знав, що розум і знання в семінарії треба було ховати, щоб не викликати до себе ненависті. Жульєн був усього-на-всього бідний сільський хлопчик, у якого не було знатних заступників. Єдине, що було в нього, — рекомендаційний лист вер’єрського священика Шелана.
Образ Жульена Сореля. Жульєн Сорель — молода людина з простої родини. Його батько з презирством ставився до нього, бо Жульєн був тендітний, стрункий і не схожий на своїх братів, що допомагали батькові обробляти дерево. До того ж він умів читати, мав добру пам’ять і знав напам’ять Біблію латинською мовою. Саме ці якості допомогли йому стати учителем для дітей мера, піднявшись на один щабель суспільних сходів. Сорель непересічна особистість, але його походження зачиняло двері для подальшої кар’єри. Юнак з чистою душею змушений протистояти провінційному хамству й брутальній агресії. Та коли він п
Жульєн Сорель – це жертва своєї епохи. Його образ втілює нескорену силу, яку врешті-решт ламає суспільство. Надзвичайно символічною є і сама назва роману „Червоне і Чорне”, де червоне – це революція, а чорне – реакція на неї, підтверджується закон, який стверджує, що сила дії рівна силі протидії, це таке своєрідне зіткнення двох сил. Сорель стояв на межі цього зіткнення і біда його в тім, що він не хотів скоритися долі, яку для нього визначило суспільство, а хотів сам бути господарем свого життя.
Головне - дія внутрішня, яку перенесено в душу і розум героя: перед кожним вчинком, від якого залежить подальший розвиток подій, Жульєн Сорель доскіпливо аналізує кожну ситуацію і себе в ній. Елементи сюжету: Зав’язка – гувернер у мера; "розкішна церква" – це зовнішнє багатство, до якого прагне Сорель; церква – темна, оббита червоною тканиною. Розвиток дії – кохання до пані де Реналь; -лицемірство у семінарії
Французький письменник Стендаль (Анрі Марі Бейль) увійшов в історію всесвітньої літератури як один із засновників реалістичного роману. Стендаля без перебільшення можна вважати одним із найоригінальніших романістів ХІХ ст.. Бурхливі історичні і соціально-політичні події у Франції довели, що життя і доля людини залежать не тільки від її вдачі, але й, у першу чергу, від умов, в яких людина згідно взаємозв'язку між характером людини і історичними умовами, які його сформували, існує. У своєму романі "Червоне і чорне" письменник створив панорамну картину суспільного життя Франції час
Комментарии
Отправить комментарий