діагностування системи живлення дизелів
діагностування системи живлення дизелів
До системи живлення дизелів входять: ♦ паливний бак; ♦ фільтри грубої та тонкої очистки палива 8: Система живлення карбюраторного двигуна Система живлення карбюраторного двигуна призначена для зберігання І очистки палива, очистки повітря, приготування пальної суміші Контрольний огляд двигуна І діагностування його в цілому Мета та зміст роботи: Вивчити методику діагностування та набути практичні навики щодо контрольного огляду двигуна, його запуску, Тема 5: Газорозподільний механізм Газорозподільний механізм забезпечує наповнення циліндрів двигуна свіжим зарядом пальної суміші І випуск відпрацьованих газів, у
Діагностування елементів системи живлення високого тиску. Перевірку і регулювання форсунок без зняття з дизеля виконують з використанням пристрою КИ-9917 (рис.86) та автостетоскопа ТУ 11 Бе 0-003 (рис.3) при обслуговуванні на замовлення, пов’язане з пошуком несправностей паливної апаратури. Пристрій КИ-9917складається зручного насоса високого тиску та манометра.
Герметичность системы питания дизельного двигателя имеет особое значение. Так, подсос воздуха во впускной части системы (от бака до топливоподкачивающего насоса) приводит к нарушению работы топливоподающей аппаратуры, а негерметичность части системы, находящейся под давлением (от топливоподкачивающего насоса до форсунок), вызывает подтекание и перерасход топлива.
Система живлення дизелів. На відміну від карбюраторних двигунів, у циліндри яких надходить з карбюратора готова пальна суміш, у дизелів пальна суміш утворюється безпосередньо в циліндрах, куди паливо і повітря подаються окремо. Ця відмінність визначає особливості будови системи живлення дизелів Внаслідок особливостей робочого процесу і головним чином застосування високого ступеня стиску дизелі вигідно відрізняються від карбюраторних двигунів меншою (на 30-35 %) витратою палива. Цим пояснюється широке застосування дизелів на важких вантажних автомобілях.
У систему живлення дизельного двигуна входять прилади, що надають вплив на витрату палива, такі як очисник повітря, фільтри попереднього і тонкого очищення палива, підкачуються насос, паливний насос високого тиску і форсунки, регулятор частоти обертання двигуна і привід. Таблиця 1 Ознаки порушення нормальної роботи системи живлення дизельного двигуна і необхідні технічні дії. ДД-4200 призначений для дизелів вітчизняного виробництва, ДД-4210 призначений для дизелів імпортного виробництва і має в наявності 14 різних фальш - форсунок за допомогою яких можна охопити практично весь спектр імпортних дизелів. Аналізатор герметичності циліндрів. (АГЦ-2)
" Діагностування і технічне обслуговування системи живлення карбюраторного двигуна." В і н н и ц я - 2 0 0 7 р. Розробив Ю.Ю. Кукурудзяк, доцент кафедри АТМ. 1. Перевірка герметичності системи живлення. 2. Перевірка і регулювання приводу управління повітряною та дросельною заслінками карбюратора. 3. Регулювання карбюратора на мінімальні оберти холостого ходу.
Содержание. Типы дизельных систем питания. С рядным насосом. С насосом распределенного типа. Насос-форсунки. Common Rail. Концептуально двигатели внутреннего сгорания – бензиновые и дизельные практически идентичны, но существует между ними ряд отличительных особенностей. Одной из основных является разное протекание процессов горения в цилиндрах. У дизеля топливо загорается от воздействия высоких температур и давления. Но для этого необходимо, чтобы дизтопливо подавалось непосредственно в камеры сгорания не только в строго определенный момент, но еще и под высоким давлением. И это обеспечивают
Сегодня вот решил по больше узнать о видах питания дизельных двигателей. Вот информация которую удалось нарыть. Различают следующие системы питания топливом: – Одноточечный (центральный, моно) впрыск топлива (SPI) Одноточечный впрыск – это электронно-управляемая система впрыска топлива, в которо
Система живлення дизелів має відповідати таким вимогам: • створювати високий тиск упорскування палива в циліндр; • дозувати порції палива відповідно до навантаження дизеля; • впорскувати паливо в камеру згоряння в певний момент; • добре розпилювати й рівномірно розподіляти паливо по об'єму камери згоряння
Рассмотрены конструкционные особенности топливных насосов высокого давления фирмы BOSCH и оборудование для их диагностики. Отмечено, что надежность элементов топливной системы Common Rail обеспечивают, в первую очередь, прецизионные детали топливной аппаратуры. Как следствие, целью работы было исследование, сравнительный анализ современных методов диагностирования ТНВД и их трудоемкость. В частности, определение технического состояния насоса проводилось с помощью специального стенда и путем измерения давления топлива и скважности сигнала регулятора давления. В качестве исследуемого объекта был
Принципова конструктивна схема системи живлення дизеля: 1 - паливний бак; 2 - паливопровід низького тиску; 3 - фільтр грубого очищення палива; 4 - підкачувальний насос; 5 - фільтр тонкого очищення; 6 - паливний насос високого тиску; 7 - паливопровід високого тиску; 8 - форсунка; 9 циліндр. Сумішоутворення в дизелях Для повного згоряння 1 кг дизельного палива теоретично необхідно 15 кг повітря. У циліндри дизеля надходять значно більше повітря ніж теоретично необхідно. Тому на кожний кілограм палива в циліндри подається не 15, а 18 -24 кг повітря. За таких умов кожна частка палива матиме навколо себе необхідну для повного згоряння кількість кисню.
Ця відмінність визначає особливості будови системи живлення дизелів Внаслідок особливостей робочого процесу і головним чином застосування високого ступеня стиску дизелі вигідно відрізняються від карбюраторних двигунів меншою (на 30-35 %) витратою палива. Цим пояснюється широке застосування дизелів на важких вантажних автомобілях. На вітчизняні дизельні автомобілі МАЗ, КраЗ встановлюють чотиритактні V-подібні дизелі Ярославського моторного заводу (ЯМЗ) — 6-циліндрові ЯМЗ-236, 8
Система живлення дизельного двигуна працює за зовсім іншим принципом, ніж у карбюраторних автомобілях. Тут в циліндри проводиться забір зовнішнього повітря, який в результаті сильного стиснення знаходиться під високим тиском. Так само як і в бензиновому варіанті, схема системи живлення в дизелі включає в себе два такту, під час яких подається паливо і повітря. Для нагнітання необхідної кількості повітря використовується турбокомпресор, який приводиться в рух з допомогою потоку відпрацьованих газів. Щоб правильно виконати діагностування і ремонт системи живлення дизельного двигуна, необхідно звернути увагу на ті прилади, від яких найбільшою мірою залежить витрата палива.
Комментарии
Отправить комментарий