діагностування системи живлення дизелів

діагностування системи живлення дизелів


До системи живлення дизелів входять: ♦ паливний бак; ♦ фільтри грубої та тонкої очистки палива  8: Система живлення карбюраторного двигуна Система живлення карбюраторного двигуна призначена для зберігання І очистки палива, очистки повітря, приготування пальної суміші  Контрольний огляд двигуна І діагностування його в цілому Мета та зміст роботи: Вивчити методику діагностування та набути практичні навики щодо контрольного огляду двигуна, його запуску, Тема 5: Газорозподільний механізм Газорозподільний механізм забезпечує наповнення циліндрів двигуна свіжим зарядом пальної суміші І випуск відпрацьованих газів, у


Діагностування елементів системи живлення високого тиску. Перевірку і регулювання форсунок без зняття з дизеля виконують з використанням пристрою КИ-9917 (рис.86) та автостетоскопа ТУ 11 Бе 0-003 (рис.3) при обслуговуванні на замовлення, пов’язане з пошуком несправностей паливної апаратури. Пристрій КИ-9917складається зручного насоса високого тиску та манометра.


Герметичность системы питания дизельного двигателя имеет особое значение. Так, подсос воздуха во впускной части системы (от бака до топливоподкачивающего насоса) приводит к нарушению работы топливоподающей аппаратуры, а негерметичность части системы, находящейся под давлением (от топливоподкачивающего насоса до форсунок), вызывает подтекание и перерасход топлива.


Система живлення дизелів. На відміну від карбюраторних двигунів, у циліндри яких надходить з карбюратора готова пальна суміш, у дизелів пальна суміш утворюється безпосередньо в циліндрах, куди паливо і повітря подаються окремо. Ця відмінність визначає особливості будови системи живлення дизелів Внаслідок особливостей робочого процесу і головним чином застосування високого ступеня стиску дизелі вигідно відрізняються від карбюраторних двигунів меншою (на 30-35 %) витратою палива. Цим пояснюється широке застосування дизелів на важких вантажних автомобілях.


У систему живлення дизельного двигуна входять прилади, що надають вплив на витрату палива, такі як очисник повітря, фільтри попереднього і тонкого очищення палива, підкачуються насос, паливний насос високого тиску і форсунки, регулятор частоти обертання двигуна і привід.  Таблиця 1 Ознаки порушення нормальної роботи системи живлення дизельного двигуна і необхідні технічні дії.  ДД-4200 призначений для дизелів вітчизняного виробництва, ДД-4210 призначений для дизелів імпортного виробництва і має в наявності 14 різних фальш - форсунок за допомогою яких можна охопити практично весь спектр імпортних дизелів. Аналізатор герметичності циліндрів. (АГЦ-2)


" Діагностування і технічне обслуговування системи живлення карбюраторного двигуна." В і н н и ц я - 2 0 0 7 р. Розробив Ю.Ю. Кукурудзяк, доцент кафедри АТМ.  1. Перевірка герметичності системи живлення. 2. Перевірка і регулювання приводу управління повітряною та дросельною заслінками карбюратора. 3. Регулювання карбюратора на мінімальні оберти холостого ходу.


Содержание. Типы дизельных систем питания. С рядным насосом. С насосом распределенного типа. Насос-форсунки. Common Rail. Концептуально двигатели внутреннего сгорания – бензиновые и дизельные практически идентичны, но существует между ними ряд отличительных особенностей. Одной из основных является разное протекание процессов горения в цилиндрах. У дизеля топливо загорается от воздействия высоких температур и давления. Но для этого необходимо, чтобы дизтопливо подавалось непосредственно в камеры сгорания не только в строго определенный момент, но еще и под высоким давлением. И это обеспечивают


Сегодня вот решил по больше узнать о видах питания дизельных двигателей. Вот информация которую удалось нарыть. Различают следующие системы питания топливом: – Одноточечный (центральный, моно) впрыск топлива (SPI) Одноточечный впрыск – это электронно-управляемая система впрыска топлива, в которо


Система живлення дизелів має відповідати таким вимогам: • створювати високий тиск упорскування палива в циліндр; • дозувати порції палива відповідно до навантаження дизеля; • впорскувати паливо в камеру згоряння в певний момент; • добре розпилювати й рівномірно розподіляти паливо по об'єму камери згоряння


Рассмотрены конструкционные особенности топливных насосов высокого давления фирмы BOSCH и оборудование для их диагностики. Отмечено, что надежность элементов топливной системы Common Rail обеспечивают, в первую очередь, прецизионные детали топливной аппаратуры. Как следствие, целью работы было исследование, сравнительный анализ современных методов диагностирования ТНВД и их трудоемкость. В частности, определение технического состояния насоса проводилось с помощью специального стенда и путем измерения давления топлива и скважности сигнала регулятора давления. В качестве исследуемого объекта был


Принципова конструктивна схема системи живлення дизеля: 1 - паливний бак; 2 - паливопровід низького тиску; 3 - фільтр грубого очищення палива; 4 - підкачувальний насос; 5 - фільтр тонкого очищення; 6 - паливний насос високого тиску; 7 - паливопровід високого тиску; 8 - форсунка; 9 циліндр.  Сумішоутворення в дизелях Для повного згоряння 1 кг дизельного палива теоретично необхідно 15 кг повітря. У циліндри дизеля надходять значно більше повітря ніж теоретично необхідно. Тому на кожний кілограм палива в циліндри подається не 15, а 18 -24 кг повітря. За таких умов кожна частка палива матиме навколо себе необхідну для повного згоряння кількість кисню.


Ця відмінність визначає особливості будови системи живлення дизелів Внаслідок особливостей робочого процесу і головним чином застосування високого ступеня стиску дизелі вигідно відрізняються від карбюраторних двигунів меншою (на 30-35 %) витратою палива. Цим пояснюється широке застосування дизелів на важких вантажних автомобілях. На вітчизняні дизельні автомобілі МАЗ, КраЗ встановлюють чотиритактні V-подібні дизелі Ярославського моторного заводу (ЯМЗ) — 6-циліндрові ЯМЗ-236, 8


Система живлення дизельного двигуна працює за зовсім іншим принципом, ніж у карбюраторних автомобілях. Тут в циліндри проводиться забір зовнішнього повітря, який в результаті сильного стиснення знаходиться під високим тиском.  Так само як і в бензиновому варіанті, схема системи живлення в дизелі включає в себе два такту, під час яких подається паливо і повітря. Для нагнітання необхідної кількості повітря використовується турбокомпресор, який приводиться в рух з допомогою потоку відпрацьованих газів.  Щоб правильно виконати діагностування і ремонт системи живлення дизельного двигуна, необхідно звернути увагу на ті прилади, від яких найбільшою мірою залежить витрата палива.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

рассказы про кастрацию мужчин женщинами

лира софт 10.6 торрент

антон гломозда 16 дневный практикум