що називається передаточним числом призначення їх на тепловозах

що називається передаточним числом призначення їх на тепловозах


Передаточне число на відміну від передаточного відношення завжди додатне та не може бути менш за одиницю. Передаточне число характеризує передачу лише кількісно. Найбільш розповсюджені знижувальні передачі. Вибір того чи іншого виду передачі залежить від конкретних умов роботи та вимог, які висуваються до приводу.  10. Що називається передаточним числом передачі? 11. Чим відрізняються передаточне відношення та передаточне число? 12. Що таке коефіцієнт корисної дії передачі?  Застосовуються в приводах загального призначення. Більш досконалими є кордшнурові паси, в яких корд складається з одного ряду товстих шнурів. Ці паси більш гнучкі.


6 Що називається передаточним відношенням? 7 Як передатне відношення редуктора відрізняється від передатного відношення мультиплікатора? Лекція №16 - механізми поступального і переривчастого руху.  Залежно від призначення передачі і відносного розташування геометричних осей катків фрикційні передачі розділяються на такі основні типи (мал. 20). Між паралельними валами  При однаковому числі зубців зубчастих коліс передачі шестернею називається ведуче зубчасте колесо, а колесом — ведене. Параметрам шестерні привласнюють індекс 1, а параметрам колеса 2.


Ця передача називається механічною. Вона застосовується на тепловозах невеликої потужності до 400 кВт, які використовують на маневрових роботах. Прийнятну тягову характеристику можна одержати тільки при відсутності жорсткого механічного зв'язку між дизелем і ведучими колісними парами. Такими тяговими передачами є гідравлічна й електрична.  Під час руху тепловоза з місця порожнина гідротрансформатора наповнюється робочою рідиною. Насосне колесо, що обертається з частотою обертання вала дизеля, за допомогою робочої рідини впливає на нерухоме турбінне колесо. При цьому на турбінному колесі виникає максимальний обертаючий момент, який і необхідний для моменту початку руху.


На тепловозах применяют передачи трех типов: механическую, гидравлическую и электрическую. На узкоколейных тепловозах в настоящее время применяют только механическую и гидравлическую передачи. У тепловозов с механической передачей между валом дизеля и движущими колесами включена специальная коробка передач с несколькими ступенями (обычно 3-5), представляющая набор зубчатых колес с различным количеством зубьев.  При переходе на следующую ступень передаточное число резко меняется, вследствие чего сила тяги тепловоза резко изменяется на каждой ступени. В пределах же самой ступени сила тяги изменяется в зависимости от изменения вращающего момента дизеля и к. п. д. передачи.


Число осевых редукторов обычно соответствует числу колесных пар тепловоза с механической передачей. К достоинствам механической передачи следует отнести простоту устройства, компактность, небольшую массу, относительно низкую стоимость изготовления и довольно высокий кпд (от 0,6 до 0,95 в зависимости от количества ступеней и типа привода). В то же время, механическая передача имеет ряд серьезных недостатков. Из-за неизбежной ограниченности числа ступеней скорости многоступенчатого редуктора тяговая характеристика тепловоза с механической передачей имеет вид ступенчатой ломаной линии (кривая а-б


4.1. Класифікація передач та їх призначення. 4.2. Основні геометричні співвідношення передач. 4.3. Фрикційні передачі,їх призначення, класифікація, переваги, недоліки та застосування.  Передаточне число. Основні вимоги до зубчастого зачеплення. 4.5. Черв’ячна передача, її переваги, недоліки і галузь застосування. Основні параметри черв’ячної передачі.  . Передаточне відношення: . 6. Редуктором називається зубчастий, черв’ячний, або зубчасто-черв’ячний пере-даточний механізм, виконаний в закритому корпусі та призначений для зниження кутової швидкості, а відповідно підвищення обертаючого моменту. Механізм приз-начений для підвищення кутової швидкості називається мультиплікатором.


08 апреля 2019 Александр М. ответил: Привет! Назначение рычажной передачи состоит в том, чтобы передавать усилие с тормозного цилиндра на тормозные колодки, проще говоря прижимать колодки к колесным парам. Все происходит следующим образом: при использовании пневматического или ручного тормоза, усилие со штока тормозного цилиндра через систему взаимосвязанных тяг и рычагов (рычажную передачу) передается на колодки.


Основне призначення магнітопроводу — підсилення магнітного зв'язку між обмотками трансформатора, тобто зменшення магнітного опору контура, крізь який проходить магнітний потік. Магнітопроводи можуть мати П— або Ш-подібну форму. Трансформатори з П-подібними магнітопроводами називаються стержньовими (Мал. 2.18 а) , а з Ш-подібними — броньовими (Мал. 2.18 б). Частини магнітопроводу, на яких розміщені обмотки, називаються стержнями, а частини, на яких немає обмоток,— ярмом. У трансформаторах малої потужності, які використовуються при частотах понад 20 кГц, феромагнітний магнітопровід відсутні


Передаточное число и к.п.д. рычажной передачи. Суммарная сила нажатия на тормозные колодки вагона пли локомотива определяется из выражения. где: Рш - усилие в кгс, развиваемое штоком поршня тормозного цилиндра, или усилие, приложенное к рукоятке ручного привода тормоза, которое принимается при расчетах равным 30 кгс; n - передаточное число рычажной тормозной передачи; ню - коэффициент полезного действия рычажной тормозной передачи, учитывающий потери усилия на трение в шарнирных соединениях и на преодоление других сопротивлений.  Чтобы найти суммарную силу нажатия на колодки достаточно полученное выражение умножить на число пар колодок т. Тогда получим.


3. Що називається передаточним числом передачі? 1.4. деталі механічних передач. 1.4.1. Осі та вали Для підтримки обертових деталей (шківи, зубчасті колеса, зірочки, блоки, котки, барабани і т.д.) служать осі.  Пристрої, призначені для з’єднання валів між собою або валів з деталями, що перебувають на них, і передають обертальні моменти від одного вала до іншого (або від вала деталі, що перебуває на ньому), називаються муфтами. Муфти, що здійснюють постійні з’єднання, мають назву постійних, а ті, що дозволяють у процесі роботи машини роз’єднувати з’єднувальні деталі, – зчіпних.


Кожна передача характеризується передаточним числом, під яким розуміють відношення кількості зуб’їв веденої шестірні до кількості зуб'їв ведучої. Якщо в передачі бере участь кілька пар зубчастих шестерень, то для визначення передаточного числа треба перемножити значення передаточних відношень усіх пар. У розглядуваній схемі коробки передач для вмикання першої передачі шестірню z1 пересувають вилкою 4 вліво до зачеплення її з шестірнею z’1. Тоді крутний момент передаватиметься з первинного вала 7 через шестерні постійного зачеплення z3 і z’3 на шестерні z’1 і z1 які утворюють першу передач


МЕХАНІЧНІ ПЕРЕДАЧІ. Загальні відомості. Механічними передачами називаються механізми, що передають енергію від двигуна до виконавчого органу машини, як правило, з перетворенням швидкостей, сил і моментів, а іноді характеру і закону руху. Вони призначені для узгодження виду, параметрів руху і розташування двигуна і виконавчого органу, коли швидкості руху робочих органів машини відрізняються від швидкостей стандартних двигунів, тобто робочий орган вимагає крутний момент більший або менший, ніж на валу двигуна. В окремих випадках потрібно також змінити просторову орієнтацію елементів передачі.


Передаточне число трансмісії добирається залежно від призначення автомобіля, параметрів його двигуна й потрібних динамічних властивостей. Трансмісії за способом передавання крутного моменту поділяють на: ф механічні; • гідравлічні; • електричні; • комбіновані (гідромеханічні, електромеханічні).  Така конструкція називається електромотор-колесом.В залежності від того, на які колеса передається крутний момент від двигуна, автомобілі поділяються на:- задньопривідні, - передньопривідні - повно привідніСкладові трансмісії: зчеплення, коробка передач, карданна передача, роздавальна коробка,головна передача,диференціал,приводні вали коліс.


Призначення проміжних з'єднань і карданних передач. Типи шарнірів, що застосовують на них. Конструкція проміжних з'єднань і карданних передач тракторів і автомобілів. Карданні передачі рівних і нерівних частот обертання.  За числом шарнірів на валу вони бувають одинарні та подвійні, їх широко застосовують на автомобілях і колісних тракторах. Увага. Конструкція проміжних з'єднань та карданних передач тракторів і автомобілів.


13. Що називається реостатним гальмуванням? Наведіть принципову схе-му реостатного гальмування і поясніть її. 14. Що називається рекуперативним гальмуванням? Наведіть принципову схему рекуперативного гальмування і поясніть її. 15. Що називається рекуперативним гальмуванням? Наведіть принципову схему рекуперативного гальмування і поясніть її. 16. Що називається рекуперативним гальмуванням? Наведіть принципову схему рекуперативного гальмування і поясніть її. 17. Чим відрізняється рекуперативне гальмування локомотива від реоста-тного?  З яких основних частин складається ТЕД? Вкажіть їх призначення. 46. Які електричні апарати встановлюються на тепловозах? Вкажіть їх призначення. 7.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

бонусные коды на tlauncher org

ключи активации для auslogics driver updater лицензионный ключ 2020

рассказы про кастрацию мужчин женщинами