ділове спілкування на державної службі.

ділове спілкування на державної службі.


Міністерство освіти і науки україни державний вищий навчальний заклад „український державний хіміко-технологічний. Університет. «Етика ділового Спілкування»: конспект лекцій.  «Етика ділового спілкування»: конспект лекцій для студентів І курсу всіх спеціальностей денної та заочної форм навчання / Укл. І.І. Какуріна. – Дніпропетровськ: ДВНЗ УДХТУ, 2015.– 96 с.  Увага до оточуючих повинна поширюватися на товаришів по службі, начальників і підлеглих. Поважайте думку інших, намагайтеся зрозуміти, чому у них склалася та чи інша точка зору. Завжди прислухайтеся до критики і порад колег, начальства і підлеглих.


Слов’янського державного педагогічного університету. Упорядник ОЛІЙНИК О. О53 Ділове спілкування: Навчальний посібник. – Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2009. – с.380 ISBN 966-508-074-1.  У деяких зарубіжних фірмах навіть створено спеціальну службу людських стосунків. Крім того, на культуру поведінки й спілкування людини впливає те, з чим вона начебто безпосередньо не стикається, але водночас залежить від нього. Її, безумовно, хвилює те, що діється у світі, які закони ухвалює парламент, як змінюються ціни на товари й продукти харчування і т. ін.


3. Комунікативні особливості фахівців державної служби забезпечують ефективність їх ділового спілкування у професійній діяльності та включають комунікативні якості, комунікативні здібності, комунікативну компетентність, комунікативний стиль. Встановлено недостатній рівень можливостей та досвіду ефективного використання ділового спілкування у державних службовців та потребу досліджуваних фахівців підвищувати його для досягнення професійних цілей та підвищення ефективності фахової діяльності.


Основні правила ділового спілкування. Вміння вести ділову бесіду так, щоб потім жодна зі сторін не шкодувала про це, - мистецтво, і, як всяке мистецтво, воно має свої закони і правила. Зупинимося на деяких із них. 1. Пунктуальність (робіть усе вчасно). Тільки поведінка людини, яка робить усе вчасно, є нормативною.  Це, проте, не означає необхідності дружити з тими особами, з якими доводиться спілкуватися з обов'язку служби. 4. Увага до оточуючих (думайте про інших, а не тільки про себе). Увага до оточуючих повинна поширюватися на товаришів по службі, начальників і підлеглих. Шануйте думку інших, намагайтеся зрозуміти, чому в них склалася та або інша точка зору.


Ділове спілкування - це складний багатоплановий процес розвитку контактів для людей в службової сфері. Його учасники виступають на офіційних статусах і орієнтовані досягнення мети, конкретних завдань. Специфічною особливістю названого процесу є регламентованість, т. е. підпорядкування встановленим обмеженням, визначених національними та культурними традиціями, професійними етичними принципами. Діловий етикет включає у собі дві групи правил


Поняття ділове спілкування нерозривно пов'язане з взаємодією в сфері співробітництва. Жоден підприємець або роботодавець у своїй роботі не обходиться.  Ділове спілкування, його види і форми виступають своєрідною ланкою, на якій і будується будь-яка ділова взаємодія між людьми. Керівник підприємства повинен взяти на себе функцію мудрого наставника, який буде направляти своїх співробітників в потрібну сторону, допомагати їм професійно рости і розвиватися. Співробітники повинні в обов’язковому порядку поважати свого керівника. Тільки в цьому випадку вони зможуть дійсно чомусь корисного у нього навчитися. Ділове спілкування: види, функції, особливості. Зміст.


Ділове спілкування є необхідною частиною людського життя та важливим видом відносин між людьми. Цей процес дуже багатогранний, він реалізується в різноманітних формах та вивчається філософією, психологією, соціологією. Складність феномена ділового спілкування, його багатофакторність та різноманітність підходів до пояснення, описання та вивчення його форм породжує велику кількість точок зору та позицій. Дослідження категорії заперечення у діловій англійській мові визначає мету нашого дослідження. Історія людства охоплює багато думок з приводу ділового спілкування, протягом його вивчення зроблен


По-перше, письмове ділове спілкування має багато спільного (за змістом, нормативною базою та ін.) із усним спілкуванням. Отже, основні вимоги та нормативи, а також теоретичні підходи останнього багато в чому поширюються також на письмове ділове спілкування. По-друге, культурологічні особливості ділового спілкування з партнерами різних країн також є підґрунтям для письмового спілкування. По-третє, більшість особливостей ділового спілкування відбивається в ділових листах, які є однією з найважливіших форм ділової письмової комунікації. З урахуванням викладеного, розглянемо загальні вимоги, що ви


Спілкування зазвичай спрямоване на досягнення певного результату, розв’язання конкретної проблеми або реалізацію професійної мети. Через спілкування відбувається навчання й виховання людини, засвоєння нею різних форм соціального досвіду, норм і правил поведінки, традицій і звичаїв. Спілкування відбувається за визначеними правилами й вимагає серйозної, ґрунтовної підготовки.


Залежно від змісту в діловому спілкуванні можуть траплятися його взаємозв'язані види: товариське, приятельське, робоче, випадкове, професійне, формально-поверхове. Зрозуміло, що від виду ділового спілкування залежав зміст та відповідна поведінка сторін. Справжньою культурою ділового спілкування є уникнення приниження та образи партнера. Історично склалися два види ділового спілкування безпосереднє та опосередковане. Безпосереднє спілкування — це мовне спілкування у найбільш розвиненому вигляді. Воно підкріплюється мімікою жестами, інтонацією тощо.


Ділове спілкування — двосторонній або багатосторонній процес, зумовлений необхідністю здійснення управлінських функцій шляхом встановлення відносин, налагодження зворотного зв’язку. Ділове спілкування є специфічною формою активності людей, передбачає встановлення прямих і опосередкованих контактів між тими, хто вступає у ділові відносини, забезпечує реагування і вплив на дії та інформацію інших осіб, взаємне сприймання. Ділові відносини між людьми поділяють на: —діалогічні (один партнер сприймає цілісний образ іншого як бажаного партнера взаємодії на основі визнання його належності до певної с


Усне ділове спілкування. 2008. МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”. О.Л. Плетнєва. Усне ділове спілкування. Навчальний посібник. Харків «ХАІ» 2008. УДК 4 У: 651.5 (075.8). Плетнєва О.Л. Усне ділове спілкування: навч. посібник / О.Л. Плетнєва. – Х.: Нац. аерокосм. ун-т «Харк. авіац. ін-т», 2008. – 51 с. Розглянуто найбільш актуальні питання культури усного ділового спілкування, покликані допомогти набуттю навичок досконалого усного мовлення. Велику увагу приділено особливостям мовлення ділової людини:


Засоби ділового спілкування. Етикет ділового мовлення. 5. Дотримання мовного етикету у різних ділових ситуаціях.  Упродовж життя людині доводиться перебувати найчастіше у таких ділових ситуаціях: спілкуватися з колегами і керівниками на роботі, брати участь у нарадах, засіданнях, бути учасником приватного ділового спілкування, вести телефонні розмови. А управлінні існують певні етикетні відносини між працівниками.


Спілкування – це складний багатоплановий процес встановлення і розвитку контактів між людьми (міжособистісне спілкування) і групами (міжгрупове спілкування), в якому здійснюється обмін інформацією; обмін діями; сприйняття і розуміння партнера. Спілкування - одна із граней способу життя людини, не менш суттєва, ніж діяльність. А спосіб життя - це не тільки те, що і як робить людина, але і з ким, і як вона спілкується. У ході спілкування можуть скластися взаємини різного характеру: взаєморозуміння, взаємовплив, непорозуміння, конкурентність, конфліктність, конфронтація тощо. У спілкуванні здійсн


Процвiтаючу дiлову жiнку вiдрiзняють наступш риси: яскрава iндивiдуальнiсть i жшочшсть, високий рiвень активностi, колегiальнiсть у прийнятп рiшень, готовнiсть ризикувати, умшня переключатися в ролях, впевненiсть у шмейнш пiдтримцi. Процвiтаючого дiлового чоловша характеризують: високий iнтелект i амбициозность, схильнють до лiдерства, готовнiсть до ризику, умшня цшком сконцентруватися на розв'язуванш проблемi [1]. На змют i форму внутрiорганiзацiйних комушкацш сильно впливають психологiчнi комплекси, яю властивi як чоловiкам, так i жiнкам.


ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯ — різновид спілкування, метою якого є досягнення будь-якої узгодженості у сферах трудової, підприємницької, професійної, суспільної діяльності, кооперації, співпраці. Найчастіше подібна взаємодія виникає між людьми, які не  Ефективність Д.с. залежить від правильної оцінки ситуації й ділових партнерів, їх фінансового положення й традицій, психологічних особливостей учасників переговорів, а також від загальної підготовленості спеціалістів, що здійснюють Д.с. Комплекс питань, які доводиться вирішувати у ході Д.с., висуває певні вимоги до рівня підготовленості спеціалістів, їх загальної культури спілкування, вміння швидко орієнтуватися в ситуації.


Різновидом рольового спілкування є ділове спілкування, тобто спілкування між співрозмовниками (партнерами, опонентами), які мають відповідні соціальні позиції, визначені їх соціальними ролями і відповідними функціями, спрямоване на повне або часткове вирішення конкретних проблем, організацію спільної діяльності, дій.  З огляду на, це визначальною стає для нашого суспільства проблема вміння спілкуватися як на офіційному, діловому, так і на побутовому рівнях. Нині важливо закласти основи культури спілкування в нашому суспільстві відповідно до часу, в якому живемо, до нашої історії, до духовно-творчого потенціалу українського народу.


Розділ 2. етика ділового спілкування. Інструкційна картка до проведення практичного заняття 2. 1. Тема заняття: 2.1. Поняття етики ділового спілкування, її предмет та завдання. Структура ділового спілкування. Техніка ділового спілкування. Мовленнєвий етикет. 2. Мета заняття: вивчити сутність, види, завдання етики ділового спілкування, етичні норми та нормативи, основні функції, рівні ділового спілкування, види міжособових стосунків; навчитись використовувати набуті знання у процесі ділового спілкування.  Спілкування – складний процес взаємодії між людьми, що полягає в обміні інформацією, а також у сприйнятті і розумінні партнерами один одного.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

рассказы про кастрацию мужчин женщинами

лира софт 10.6 торрент

антон гломозда 16 дневный практикум