за кількістю міжнародних туристських прибутків лідирує

за кількістю міжнародних туристських прибутків лідирує


2. Статистика туристських потоків і туристських прибутків і витрат – дві основні розділу статистики туризму. 3. Основні показники статистики туристських потоків: кількість прибуттів і тривалість перебування. 4. Рекомендації Всесвітньої туристкою організації з статистиці іноземних туристів. 5. Виділення парних вартісних показників: Витрати міжнародний туризм й надходження то нього.


Світовим лідером за кількістю міжнародних туристських прибуттів надалі залишається Франція, друге місце займають США, далі слідує Китай. У кожне місце призначення туристи прибувають, користуючись різними транспортними засобами.  Частка з кількості прибуттів міжнародних туристів складає 5,6%. Туріндустрія в цьому регіоні знаходиться у стадії застою (за винятком ОАЕ). Останнім часом зростає зацікавленість туристів Азіатсько-Тихоокеанським регіоном (22,1%).  Ріст прибутків, перехід з шестиденного робочого тижня на п'ятиденний створили можливість робити туристичні поїздки широким верствам населення. У найближчі 20 років.


Мета даної курсової роботи - виявити зовнішні та внутрішні туристичні потоки на прикладі України і Франції. Для досягнення поставленої мети визначено наступні завдання: характеризувати організацію туризму у Франції; розкрити класифікацію засобів туристичного потоку; детально розглянути особливості обслуговування туристів в Украхні і Франції; проаналізувати статистичні показники туристичних потоків України і Франції


Розроблена Всесвітньою туристською організацією класифікація не зараховує до туристів кілька груп відвідувачів, які згідно з українською,вважаються туристами ( рис.3). Згідно з даними, що публікуються на сайті ВТО, Україна в 2011 році за кількістю туристичних прибуттів зрівнюється в Європі з Австрією – 21 млн осіб, але Австрія отри-мала прибутків 19,404, а Україна – 3,788 млн дол. США. Пояснень є декілька  Отже, в’їзний туризм, що міг би давати значні прибутки як громадянам України, так і державі загалом, розвивається не достатньо інтенсивно. Одна з причин цього криється в неузгодженості методики статистичної туристичної звітності.


Особливості міжнародного туризму. Туризм являє собою одну з найбільш цікавих і динамічно розвинутих галузей економіки. По мірі розвитку туризму, як на національному, так і на міжнародному рівні, назріла необхідність визначення туризму, його ролі в світовому господарстві та в економіці окремо взятих країн, виявлення його основних тенденцій розвитку і закономірностей.  За даними Всесвітньої Туристської Організації, за останні 16 років доходи від міжнародного туризму зростали в середньому на 9% в рік.  Наприклад, в Іспанії частка прибутків від іноземного туризму в загальній сумі надходжень від експорту товарів та послуг становить 35%, на Кіпрі та в Панамі – понад 50%, на Гаїті – більш як 70%.


Просторова структура туристських прибуттів в Азійсько-Тихоокеанському регіоні значною мірою залежить від стану ринку міжнародного туризму в Китаї, на який припадає третина всіх прибуттів у регіон, а включаючи території Сянган (Гонконг) і Тайвань, — понад 50 %. Китай є основною туристичною країною на Тихоокеанському узбережжі.  У десятку країн регіону, що лідирують за прибуттями, входить Японія. Вона приймає потоки відвідувачів з різними туристичними цілями, у тому числі для відпочинку і розваг. Японська індустрія розваг посідає друге місце у світі після американської.  Європа продовжує утримувати лідерство за кількістю прибуттів міжнародних туристів.


Статистика міжнародного туризму складається з двох основних розділів: статистика туристських потоків і статистика туристських доходів і витрат. Для кожного з них ВТО розробила перелік основних показників, інформативних і таких, що відносно легко вимірюються. Найважливішим показником туристських потоків є кількість прибуттів (arrivals). Під кількістю прибуттів розуміється число зареєстрованих відвідувачів тієї чи іншої країни, які не є її резидентами, за певний проміжок часу, зазвичай за рік. Усіх їх можна поділити на одноденних відвідувачів і туристів (відвідувачів, що перебувають у країні при


Кількість міжнародних туристських прибут-тів на Близький Схід зросла на 3% і становила в цілому 53 млн, що сприяло процесу віднов-лення туризму, яке розпочалося в 2014 році. Обмежені наявні дані по Африці (52 млн прибуттів) вказують на скорочення числа між-народних прибуттів на 3%. У Північній Африці кількість прибуттів знизилася на 8%, а в країнах Африки на південь від Сахари – на 1%, хоча в другій половині року в країнах Африки на пів-день від Сахари відновилася тенденція пози-тивного зростання.  – у Європі потрібно буде витримувати жор-стку конкуренцію за прибутки від туризму, що, у свою чергу, буде вимагати від європейської індустрії туризму підвищення якості наданих послуг


Найбільшими експортерами туристських послуг є США Іспанія, Китай, Франція, Італія, , Франція і надалі залишається лідером за кількістю міжнародних туристських прибуттів, в 2012 році її відвідало понад 83 млн туристів. Друге місце займає США (63 млн. прибуттів), далі йдуть Іспанія та Китай (57,7 млн прибуттів). Надходження від міжнародного туризму найвищі в США, Іспанії, Китаї ,Франції,.. Нові зростаючі ринки Азії є також досить привабливим місцем для ділового туризму та відпочинку. Можна стверджувати про існування досить тісного прямого взаємозв’язку між рівнем добробуту в країні та доходами в


У статті досліджуються питання розвитку європейського ринку туристичних послуг у структурі світового ринку туризму, який займає лідируючі позиції за кількістю міжнародних туристичних прибуттів та грошовими надходженнями. Більшість країн регіону економічно розвинені, мають розвинену інфраструктуру, природно-рекреаційні умови, що дозволяють розвивати дану сферу по-слуг, а державна політика сконцентрована на популяризацію як внутрішнього, так і міжнародного туризму. Ключові слова: Європейський регіон, туристична індустрія, Всесвітня туристична організація, міжнародні туристичні при-буття, кількіс


Просторова структура туристських прибуттів в Азійсько-Тихоокеанському регіоні значною мірою залежить від стану ринку міжнародного туризму в Китаї, на який припадає третина всіх прибуттів у регіон, а включаючи території Сянган (Гонконг) і Тайвань, — понад 50 %. Китай є основною туристичною країною на Тихоокеанському узбережжі.  У десятку країн регіону, що лідирують за прибуттями, входить Японія. Вона приймає потоки відвідувачів з різними туристичними цілями, у тому числі для відпочинку і розваг. Японська індустрія розваг посідає друге місце у світі після американської.  Європа продовжує утримувати лідерство за кількістю прибуттів міжнародних туристів.


Розвинена туристська галузь дозволяє вирішувати таке важливе за-вдання, як зайнятість місцевого населення. Розвиток туристської інфра-структури сприяє залученню трудових ресурсів, спрямовуючи їх на обслу-говування туристів. Туризм, який має відносно швидку окупність і високу прибутковість, вирішує ще одну проблему соціального плану – сприяє підвищенню жит-тєвого рівня місцевого населення як прямо так і побічно. Як прямий вплив, можна розглядати наступні аспекти: – приплив грошових коштів до туристського регіону; – збільшення прибутку туристських організацій; – підвищення оплати праці службовці


В міру розширення міжнародної торгівлі й інших форм міжнародних економічних відносин, підвищення рівня культури і освіти починає розвиватися міжнародний туризм. Міжнародний туризм - це вид діяльності, спрямований на надання різного роду туристських послуг і товарів туристичного попиту з метою задоволення широкого кола культурних і духовних потреб іноземного туриста. Туристські послуги в міжнародному товарообігу виступають як «невидимий» товар. Початок ери масового туризму пов'язано з інтернаціоналізацією всіх сфер суспільного життя, підвищенням рівня життя, збільшенням вільного часу, змін


Кількість прибуттів зменшилася на 2 млн., а прибутки від міжнародного туризму знизилися майже на 3 млн. ам. дол. в порівнянні з 1998 р. Досі йшлося в основному про в'їзні туристські потоки і їх нестійкість. Виїзний туризм також схильний до змін.  Кількість відбіттів з туристськими цілями збільшувалася в середньому на 30% в рік. Друга хвиль на початку 70-х років послідувала за першим польотом аеробуса.  У Іспанії, що традиційно займає лідируючі позиції по прийому іноземних туристів в Європі, ревальвація песети по відношенню до валют більшості країн ЄЕС у кінці 80-х років викликала спад у сфері міжнародного туризму. Істотно зросли ціни на туристське обслуговування.


v сформувати поняття міжнародного туристичного ринку; v ознайомитися із класифікацією міжнародних туристичних ринків за цілями подорожей; v актуалізувати знання щодо туристичного районування світу; v дізнатися про проблеми сегментування міжнародного ринку туристичних послуг

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

рассказы про кастрацию мужчин женщинами

лира софт 10.6 торрент

антон гломозда 16 дневный практикум